MASZ PYTANIE? Wyprzedaż szafy

czwartek, 3 marca 2016

Checkered Jacket


Przygotowania do wiosny trwają! Moją kolejną  nowością w szafie jest żakiet który naprawdę bardzo mi się spodobał. Możnago bardzo fajnie połączyć z jeansami, eleganckimi spodniami czy też sukienką. Ja połączyłam z czarnymi jeansami. Jeżeli chodzi o spodnie, to kupiłam całe gładkie, jednolite, po czasie stwierdziłam, że są one zbyt standardowe i takie nudne, dlatego zrobiłam małą przeróbkę.  A jak zdążyłyście zauważyć, czarny, szary,biały to moje ulubione kolory które przeważają w mojej szafie. Tak sobie myślę, że chyba pora na jakiś szalony zakup w niestandardowych kolorach!

Bardzo dziękuję, za tyle wspaniałych i miłych komętarzy odnośnie moich stylizacji a w szczególności moich włosów,  jestem ogromnie wdzieczna;-)
Co powiedziałybyście na post odnośnie pielęgnacji moich włosów ? 
Czekam na wasze komenatrze oraz pomysły odnośnie postów. 

Do usłyszenia !
























***
jacket / żakiet – Zara
t-shirt / koszulka - Mango
jeans/ dżinsy - Mango
boots / botki - Zara 
bag / kopertówka  - Mohito 

42 komentarze:

  1. super stylizacja! spodnie meeega :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten żakiet mega fajny :) bardzo ładni wygladasz! :)) obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się połączenie żakietu z podarciuchami - wyszło mega stylowo!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny żakiet :P Poza tym piękne masz włosy :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny zestaw :)Żakiet + podarciuchy = super
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjna stylizacja ! masz piękne włosy możesz zdradzić nr koloru górnej części włosów ;)

    zapraszam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się. Poza tym masz bardzo ładne włosy ;D
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się spodnie, szukałam podobnych ale nigdzie nie mogę takich znaleźć. Stylizacja wygląda rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam !

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny żakiet! Świetnie prezentuje się w tym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Musisz się częściej uśmiechać na zdjęciach, wyglądasz wtedy bardzo ładnie :)
    Ciekawy płaszczyk!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://wobiektywiezycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwyciła mnie ta marynarka, pięknie ją zestawiłaś z resztą stroju

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za żakietami, w szczególności na sobie, i w takiej długości, choć coraz bardziej podobają mi się na innych:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki cudowny żakiet, piękne zdjęcia!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny żakiet, w połączeniu z tymi spodniami wygląda idealnie ! *.*

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Żakiet naprawdę mi się podoba. Jest świetny! Idealnie pasuje właśnie jeansów w bardziej eleganckich stylizacjach, ale moim zdaniem fajne wyglądałby również w bardziej sportowym outficie. Wyobrażam sobie go w połączeniu z superstarami :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja świetna :)
    Płaszczyk jest fantastyczny :)
    Zapraszam do mnie na bloga ;)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam podobny płaszczyk ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pod ogromnym wrażeniem żakietu - przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładna stylizacja :D
    Zapraszam do mnie, dziś dodałam nową stylizację, ale tym razem męską.
    ________________________________________
    http://libena-life.blogspot.com/2016/03/stylizacja-zoty-new-york.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Super stylizacja! :) Masz meeega włosy! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna stylizacja :D jestem jak najbardziej na tak jesli chodzi o post o pielęgnacji włosów/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  23. Nooo super ta marynarka :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. żakiet jest cudowny! sama poluję na taki lekko przedłużany :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądzasz pięknie I elegancko :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się. Mogłabym w to wskoczyć i spokojnie wyjść ;))
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  27. aaaa ten płaszcz jest super, bardzo mi się podobają takie kroje, do tego ta kratka.
    Świetnie wyglądasz,
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny żakiet! :)
    http://julietguliet.blogspot.com/ -> zapraszam na mojego bloga, niedawno zaczęłam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zdjęcia! :) :*
    Powodzenia! :)
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Co do i mojej szafy - dominują tam tak samo kolory jak Twoje, czerń i biel. Chociaż w ostatni czasie zaopatrzam sie w różne koloryn pastelowe - uwielbiam :D
    swietny look :) ! fajne ze wykombinowałaś tak z tymi spodniami, dodają takiego "pazura" :D
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta krata boskaaaaaa. :O :*

    Zapraszam do siebie :)
    http://www.fashionsite.pl/

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękna marynarka ! <3 Pozdrawiam. http://muchywmleku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Szukałam takiego żakietu, CUDO <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo mi się podoba ten zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. piekne włosy dodaj post o stylizacji :D
    zapraszam do siebie moze cos doradzisz odnośnie wypadania włosów?
    www.pameliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudne włosy, piękny żakiet.. brawo! ;)

    OdpowiedzUsuń