MASZ PYTANIE? Wyprzedaż szafy

niedziela, 28 lutego 2016

GRAY - BLACK

Mimo, że kalendarzowa wiosna za niecałe 3 tygodnie, ja postanowiłam już przygotować dla Was jedną z wielu moich stylizacji wiosennych. Uwielbiam kardigany i mimo, że były one szaleństwem w tamtym roku pewnie nie tylko dla mnie, to tej wiosny podejrzewam, że jeszcze nie jeden zagości w mojej szafie. Idealnie się sprawdza do koszulek na krótki rękawek, tym bardziej gdy pogoda jeszcze nie pozwala się nam rozbierać do gołych ramion. 

Obiecałam Wam we wcześniejszym poście, żę przedstawię moje nowe botki w zestawie z jeansami, niestety taki zestaw kompletnie do siebie nie pasuje. Natomiast dobrałam do nich spódniczkę. Co myślicie o takim połączeniu, masywniejszych butów z elegancką spódniczką?

A co do pogody, bardzo się ucieszyłam, że mogłam chociaż na chwilkę zrzucić z siebie kurtkę i poczuć, że już naprawdę małymi krokami zbliża się do nas wiosna! Kochane, a czy wy macie już jakieś wiosenne propozycje na swoje stylizacje?

                                                                                                      ***
Czekam na Wasze propozycje i sugestie, trzymajcie się cieplutkoi niech dobre nastroje was nie opuszczają! Jeszcze tylko 22 dni do naszej upragnionej wiosny, koniec z zimową depresją i chandrą. Więcej uśmiechu życzę nam wszystkim, całuję! 



























***

ather bag sweater / sweter - Bershka 
t-shirt / koszulka - Sinsay 
skirt /spódniczka - Vero Moda
boots / botki - Stradivarius
bag/torebka - House 

28 komentarzy:

  1. Masz bardzo ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już żyję wiosną, jak zresztą widziałaś;)
    Świetna stylizacja, torba - klasa!
    Masz przepiękne włosy.
    Obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kardigan :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :) Piękne włosy:) Zapraszam do mnie oraz zachęcam do obserwacji
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja, masz świetne włosy. Wszystko mi sie podoba! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://wobiektywiezycia.blogspot.com/ bedzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja *.* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look, wyglądasz pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzą mi się już wiosenne ciuchy ;) Te buty i spódniczka to fajne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. hej, fajna dziewczęca stykówka;)
    chodź do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja! Spódniczka i te botki jak najbardziej do siebie pasują, tez tak chodzę czasami :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Love your outfit!! :)

    http://alaniszaratan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się Twoja torebka :) I włosy z tyłu wyglądają fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne botki ;) Bardzo fajny look, nieprzegadany - tak jak lubię.
    Cudowne włosy ;)

    Jeżeli znajdziesz chwilę i będziesz miała ochotę - zapraszam na mój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna stylizacja! :) Sama również ubieram się często podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się stylizacja! Sweterek genialny - mam podobny, czarny, tyle że z H&M

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja:) Wszystko razem fajnie wygląda:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne buty ;-) super wygladasz !

    OdpowiedzUsuń
  18. Super :) Modnie i wygodnie przede wszystkim :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super botki! bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz , super stylizacja <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna torebka, całość super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna stylizacja, moim zdaniem idealna dla codziennej rutyny. :) Fajnie dopełnia look torebka, lobię takie torebki zwłaszcza skórzane w których można zmieścić wszystkie niezbędne rzeczy. Zazwyczaj kupuję ich na E-Baron, mają duży wybór dobrej jakości torebek. ;)

    OdpowiedzUsuń