MASZ PYTANIE? Wyprzedaż szafy

czwartek, 18 lutego 2016


Pogoda za oknem jest wspaniała, dużo słońca, dni coraz dłuższe, aż miło! Wydawalo mi się, że dziś jest ten dzień kiedy mogę w końcu wyciągnąć ulubioną skórę z szafy! Niestety pozory mylą.. wymarzłam i tylko marzyłam o kubku gorącej herbaty! A  odnośnie mojej nowej zdobyczy (buty), jeżeli komuś z was spodobały się, to zapraszam do STRADIVARIUS- ostatnie chwile przecen na obuwie, zaplaciłam jedyne 59.99!  Są bardzo wygodne, ale według mnie pasują tylko do czarnych spoodni, nie wiem może jutro uda mi się skomponować je  z jeansami, a efekt na pewno pokażę 

 Kochani, nie mam pomysłu na zdjęcia.. Może ktoś z Was poleci ciekawe  miesca w Trójmiescie? Myślę również nad nowym aparatem, może ktoś z Was poleci jakąś dobrą  lustrzankę w przystępnej cenie?  Jeżeli macie jakieś propozycję, proszę piszcie w komentarzach, będę wdzieczna! 
Całuję

















 

***
leather jacket / ramoneska – Zara
trousers / spodnie – H&M
boots / botki – Stradivarius
t-shirt / koszulka - Ginatricot
bag / torebka - Michael Kors 
scarf / szal - H&M 

32 komentarze:

  1. Ale śliczna bluzeczka i te włosy :) W Trójmieście za pewne jest wiele miejsc z piękną architekturą czy ciekawym krajobrazem :) Ja mieszkam na wsi więc to dopiero wyzwanie by znaleźć miejsce warte fotografowania :D Buty świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super stylizacja, bluzka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza ta bluzka :) Cały zestaw bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja. Bardzo podoba mi się bluzka i buty :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. super stylizacja, pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale długie włosy :) Bluzeczka śliczna, bardzo podobają mi się rzeczy z tiulem ale nie mogę się do nich przekonać u siebie (oprócz spódniczek) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moze powinnaś się przekonać:) moze akurat krój bluzki Ci nie odpowiadał, powiem szczerze, ze ja rownież nie byłam przekonana, ale jako falbanki przyszyte do materiału wygląda oryginalnie :)

      Usuń
  7. Jakie masz śliczne włosy, sliczna torbka!:))

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sesja :)
    Może obs za obs ? Jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bosko :)
    Może obs za obs ? Jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna stylizacja, podoba mi się :). Super torebka!

    Trójmiasto? Może:
    Gdynia - Babie Doły, Orłowo, Mechelinki, teren przy Sea Towers...
    Gdańsk - Westerplatte, Góra Gradowa, Jelitkowo, Park Regana, Brzeźno...

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne buty i super stylizacja bardzo mi się podoba :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście, ciężko do tych butów wyobrazić sobie inne spodnie niż klasyczne czarne ale ciekawa jestem czy coś wykombinujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja bardzo ciekawa ;) piękne włosy ;) Zapraszamy do nas: http://lazystrawberries.fan-strefa.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie wyglada to zestawienie! <3 ahhhhh
    Moze wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealnie połączone!

    Pozdrawiam
    http://stylbycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się tego typu stylizacja :) Ta bluzka jest świetna.
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna stylizacja ;)
    Zgadzam się z Tobą, że czasami trudno znaleźć odpowiednie miejsce na zdjęcia, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś piękna! I masz świetne włosy !

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie wygląda ta delikatna falbanka w połączeniu z ramoneską :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładny blog i stylizacje :)
    będę wpadać, żeby być na bieżąco :D
    zapraszam do mnie, może zaciekawię shelikess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluzka jest mega mega świetna 😊
    Co sądzisz o moich stylizacjach?
    http://libena-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale masz puszyste wlosy ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniale wyglądasz :) Uwielbiam stylizacje z czarną skórką.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądasz;)
    Obserwuję.

    mercysiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń