MASZ PYTANIE? Wyprzedaż szafy

poniedziałek, 22 lutego 2016

MAKE UP COSMETICS


Dziś postanowiłam, że dodam moje podstawowe kosmetyki co codziennego makijażu. Każdy z nich pełni ważną rolę, dlatego też nie potrafię obyć się chociaż bez jednego z nich. Są to naprawde takie podstawowe kosmetyki, która każda z nas powinna mieć u siebie w kosmetyczce. A jeżeli chodzi o makijaż na jakąś okazję bądź większe wyjście, dodałabym szminkę oraz cienie, aby dodać mojej twarzy wyrazistości. 



 PODKŁAD TRUE MATCH ROSE/BEIGE 
Jest idealym odcieniem dla mojej skóry. Bardzo długo szukałam odpowiedniego odcienia, aż w koncu znalazłam i to już jest moja druga buteleczka. Jego lekka konsystencja  nadaje swieżego wyglądu.  Idealnie rozprowadza się na twarzy, nie tworząc efektu maski, oraz jest długotrwały.




     
LUMI MAGIQUE- KOREKTOR ROZŚWIETLAJĄCY 
Flamaster z pędzelkiem jest bardzo wygodny w użyciu. Produkt nakładam punktowo, a następnie wklepuję go opuszkiem palca. Najczęsciej stosuje go w okolicach oczu, dzięki czemu  wydają się one rozświetlone oraz wygładzone. 



astor lift me up korektor 2w1

Jest to korektor bardziej matujący niż rozświetlający, dlatego używam go gdy chcę zamaskować np. moje sińce pod oczami, a następnie na niego aplikuję korektor rozświetlający z loreala. 



MISS SPORTY - OHH! BLUSHED AGAIN..-RÓŻ

Delikatny róż do policzków. Łatwo i równo rozprowadza się na skórze, bez pozostawienia smug. Po aplikacji twarz staje się rozświetloina i subtelna. Stosuję go na kości policzkowe i ewentualne wymodelowanie owalu twarzy. 




GOSH X-CEPTIONAL WEAR, PALETA 3 KOREKTORÓW BB

                     Tej palety używam do wykończenia mojego makijażu, modelowanie. 




MISS SPORTY, STUDIO LASH INSTANT VOLUME

Jest to tusz pogryubiający rzęsy, kosztuje on niecałe 14zł, a efekt jest naprawde świetny, zdecydowanie widać, że nasze rzęscy zostały pogrubione, a przy tym ich nie skleja. 


               



KOREKTOR MISS SPORTY SOCLEAR

Korektor idealnie tuszuje nasze niedoskonałości. Ja dla siebie wybrałam odcień light. 


MASEŁKO DO UST, NIVEA LIP BUTTER 

Idealnie pielęgnuje i nawilża nasze usta. Jego konsystencja jest bardzo podobna do wazeliny. 



PĘDZLE - GIRLS BEST FRIEND 




Może chciałybyście abym nagrała filmik  jak krok po kroku wykonuję mój codzienny makijaż, bądź jakieś propozycję na kolejny post ?
Piszcie w komentarzach!

Ja uciekam na spacer i małę zakupy, a Wam życzę miłego i słonecznego dnia! 



30 komentarzy:

  1. hej, u mnie korektor rozświetlający sprawił się bardzo dobrze. Lubię eksperymentować więc nie jest wykluczone, że sięgnę też po inny ;) całus

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o powyższy podkład, to miałam okazję używać wersji przed zmianą. Niestety nie przypadł mi do gustu. Rolował się, ścierał, tworzył efekt maski, z trwałością było kiepsko. Przetestowałam też kiedyś ten róż z Miss Sporty i jak na taką cenę, to jest niezły. :) Poza tym, zaciekawił mnie korektor z Loreala i Astora oraz paletka z Gosha.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post :) Zastanawiam się właśnie nad tym podkładem, widzę dobre opinie o nim, więc raczej się skuszę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post ;) nie używałam tych akurat kosmetyków ;) a filmik bardzo chętnie zobaczę ;)

    Jeśli mogę prosić o kliknięcie chociaż w jeden link, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/czesc-wszystkim-nie-byo-mnie-tu-az.html
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A czy ten podkład nie wyszusza ci skóry? Właśnie się nad nim zastanawiam i zbieram opinie :)
    Masełko podobno jest super ale nie lubie pomadek które nakłada się palcem :(
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Maselko malinowe uwielbiam ale tak jak poprzedniczka krece nosem na nakladanie go palcem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne produkty, szczególnie róż muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem tego podkładu, jeszcze nie miałam okazji go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne kosmetyki <3 muszę wypróbować ten podkład .
    Xthy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. No i fajnie, nie malujesz się za mocno i do tego używasz bardzo fajnych kosmetyków :))
    Może obs za obs ? Jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu :p
    Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry pomysł z tym filmikiem, jak robisz makijaż :)
    Zapraszam : Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Posiadam masełko do ust - rewelacyjne jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie filmiki, nagraj jesli masz czas:)
    ja własnie zastanawiam sie nad korektorem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ten sam róz, jest super a podkład ten który pokazałaś bardzo bym chciała ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę wiele ciekawych produktów :) O tak, filmik to świetny pomysł. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachęciłaś mnie do wypróbowania paletki do konturowania twarzy i rozświetlającego korektora :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja lubię ten w żółtym opakowaniu tusz z miss sporty :) ale musze wypróbować ten co Ty masz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie wyobrażam sobie już zmienić podkład. Znalazłam idealne perfect skin z astora :)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawaj pościk jak wykonujesz. :D A powiedz mi, od jakiego czasu masz te pędzle? Wyglądają na trochę zużyte i zastaanwiam sie po jakim czasie taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, a raczej na pewno- pędzle wyszły niekorzystnie na zdjęciu, ponieważ mam je dopiero od trzech miesięcy. Są napawdę dobre i mogę je śmiało polecić, a co najważniejsze są wykonane z bardzo miękkiego włosa ;-)

      Usuń
  20. Używałam to masełko z Nivea :) Ja bym taki filmik chętnie zobaczyła :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Używam tego samego korektora i jest świetny :) Pozostałe produkty znam z blogów i półek sklepowych :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Akurat ja osobiście nie używałam tych produktów, ale post bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo śliczne zdjęcia masz :D Mam pytanko. Jakim aparatem je robiłaś?
    _______________________________
    http://libena-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuje, zdjęcia są robione canon L820

      Usuń
  24. Większości kosmetyków nie znam. Używałam masełka z nivea i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. To masełko do ust wydaje się świetne :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam do masełko Nivea i lubię je :)

    OdpowiedzUsuń