MASZ PYTANIE? Wyprzedaż szafy

środa, 16 marca 2016

MINT

Dzień Dobry kochani. Troszkę mnie tu nie było, ponieważ zepsół mi się laptop i pozostał mi tylko telefon, ale już jestem! Za oknem coraz ładniej, w szczególności dziś słoneczko pięknie nam przygrzewało;-) Wyciągnęłam już z szafki swoje adidasy i mogłam się cieszyć, że w końcu moje  stopy odpoczywają.  

A do zdjęć ubrałam miętową cieniutką 'ala'koszulową bluzkę którą połączyłam z jeansami oraz mokasynkami. Nie chciałam aby mój outfit był w całości eleganki więc chyba mi się to udało.  Mam również kilka koncepcji z czym połączyć ją na wiosnę jeżeli chodzi o nutkę elegancji. 

 A co do mojego odżywiania oraz siłowni, dziś byłam 8 raz na treningu, bardzo duży nacisk kładę na nogi oraz pośladki, dlatego też dużo biegam.  Jak nigdy nie lubiłam biegać to teraz jest to niedłącznym elementem mojego treningu. Motywuję się tym, że wakacje coraz bliżej i już niestety powoli pozbywamy się z siebie naszych 'grubych' swetrów. Niestety muszę się Wam przyznać, że czasem zdaży mi się coś podjeść słodkiego..

Kochani, po wakacjach mam w planach otworzyć swój sklep internetowy, co o tym myślicie?  A za jakiś czas chciałabym zrobić wyprzedaż szafy, chciałybyście?
Zapraszam Was na mojego snapchata oraz instagrama, a z Wami się już żegam i do usłyszenia :* 



















22 komentarze:

  1. Klaudia super blog. Cieszę się bardzo, że otwierasz sklep internetowy. Moim zdaniem jest to bardzo dobry pomysł. Czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzeczka jest przepiękna!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jest ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Bardzo lubię takie "dziurawe" spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To będzie sklep internetowy z ubraniami i dodatkami?
    Pomysł bardzo fajny, mam nadzieję, że uda Ci się go zrealizować i wszystko przebiegnie po Twojej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, to bedzie sklep internetowy z ubraniami:)

      Usuń
  6. Świetne spodnie :)
    Powodzenia ze sklepem! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten kolorek, bluzeczka jest na prawdę świetna ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Daj znać, kiedy otworzysz własny sklepik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, dam znac na pewno! Mam w planach po wakacjach ;-)

      Usuń
  9. Kochana zachwycasz <3 Piękna bluzeczka

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny top, podoba mi się ta aplikacja przy kołnierzyku :)

    www.szafamajniaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw, jensy bardzo w moim guście - pięknie :*


    www.milordka.pl zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń