MASZ PYTANIE? Wyprzedaż szafy

wtorek, 8 marca 2016

HEALTHY LIFESTYLE

 Dziś coś innego niż stylizacje! Chcę się z wami podzielić moim nowym postanowieniem! Od wczoraj  postanowiłam znów wrócić do zdrowej żywnośći i treningów na siłowni. Moje drogie, zostały 4 miesiące do wakacji, więc działajmy! To jest idealny czas na zadbanie o naszą sylwetkę, zdążymy!
Najłatwiejsza jest wzajemna motywacja, więc ja Was będę motywowała, a wy mnie!Czesto sama szukam inspiracji w rożnych kategoriach czy to mody czy tez żywienia, dlatego doszłam do wniosku, ze moze ten post dla kogoś bedzie motywacją  czy przekonaniem do nowego postanowienia! Najgorsze jest okłamywanie samej siebie, typu " Od jutra się odchudzam, od jutra zero słodyczy, od jutra zaczynam treningi.." Jest to trudne.. Ale razem jest łatwiej! Pokaże Wam co jadłam wczoraj przez cały dzień, oczywiście oprócz tego co jest na zdjęciach, była jeszcze zielona herbata(moja ulubiona, a przy tym jaka zdrowa!) oraz owoce. 

A wy od kiedy zaczynacie swoją dietę,  treningi, czy może zdrowy styl życia jest u Was codziennością? 
Jeśli macie jakieś propozycje na swoje pyszne a zarazem zdrowe posiłki, piszcie w komentarzach!Chętnie je wypróbuję :)

 Chcialybyście więcej postów na temat zdrowej żywnośći  czy raczej same outfity?
Mamy piękną pogodę, ruszam się dotlenić! Buziaki

























28 komentarzy:

  1. Bardzo często gdy jestem w galerii idę do sklepu z takimi napojami i często proszę o np. smoothie :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez! Pamiętam, ze zawsze po wypiciu takiego napoju miałam podwójną motywację do działania, ale za zwyczaj kończyło się jak zawsze :( A teraz działajmy- lato, wakacje, bikini naszą motywacją!

      Usuń
  2. Ja się staram jeść zdrowo i ćwiczę od około dwóch miesięcy, a stało się to już moim stylem życia. Czuję się o wiele lepiej niż wcześniej i jestem na prawdę bardzo zadowolona ! ;)

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja postanawiam to co miesiąc, ale chyba za bardzo lubię słodycze.
    ALE ALE.. Uwielbiam zdrowo jeść. Na plogu podzieliłam się przepisem na idealne śniadanie, czyli placuszki z kaszy jaglanej na słodko. Polecam, bardzo zdrowe i 2 placki zapychają ;) A już w następnym tygodniu przepis na śniadanie/podwieczorek/deser baaaardzo zdrowy i łatwy w przyrządzaniu! który zajmnie 30 25minut z pieczeniem :)

    ps. POdziwiam za silną wolę, może dzięki Tobie w końcu zepnę dupsko !

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ostatnio prawie codziennie robię koktajle :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko wygląda bardzo smakowicie ;*

    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jem juz od roku zdrowo(schudłam 7kg <3) , ale jak wiadomo.. Kobiety mają swoje dni i wtedy nie potrafie sobie odmowic czegos niezdrowego :D
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie ma teraz dobrych truskawek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! :)
    zapraszam na www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja cały czas zdrowo sie odżywiam , dzieki temu schudłam 15 kg .Teraz to jest moj tryb życia oczywiście czasem zjem cos niezdrowego ale to tylko na wyjazdach gdy poprostu sama sobie nie moge ugotować .


    Dzieki za komentarz u mnie :*
    www.patryczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale, że powracasz do zdrowego odżywiania. Wspaniale! Na figurę i zdrowie powinnyśmy pracować cały czas, a nie tydzień przed wakacjami. Dobrze, że zabierasz się za to wcześniej ;) Życzę systematyczności i konsekwencji w działaniu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chętnie poczytam o zdrowej żywności.. trzeba trochę o siebie zadbać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja odchudzam męza (i siebie przy okazji też karmię zdrowo, ale chyba bardziej już schudnąć nie mogę) od końca grudnia 2015 i mamy już -10kg! :) Jak się dobrze za dietę zabrać to nie jest to takie trudne, tylko trzeba kombinować żeby nie było nudno ;) ale przede wszystkim plus jest taki, że nie dość że się chudnie to przy okazji zdrowo się odżywiamy :)

    Czy ten blender jest dobry? Chcę jakiś kupić, ale z filmików na YT wynika mi, że jest ekstremalnie głośny. Poradzisz cos?

    PS. Feta i sery nie są dla osób na diecie! Zaledwie 100gram fety to 265kcal (100 gram piersi z indyka to 84kcal). Do sałatek pamiętaj dodać odrobinę oleju (np. zdrowy lniany), bo witaminy A D E K nie wchłaniają się bez tłuszczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze o tym wiem, że feta jest tłucząca, lecz każdy z nas ma swojego 'ulubieńca' z którym trudno jest się nam rozstać ;-) a jeżeli chodzi o blender, jest znakomity! Fakt, jest głośny, ale nie zamieniłabym go na inny, jak widać na zdjęciu jest troszeczkę uszczerbiony, ale mimo to poczekam z zakupem nowego

    OdpowiedzUsuń
  14. Pyszności! Staram się ćwiczyć i dobrze odżywiać od początku tego roku :) Jak na razie idzie mi dobrze.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż mi głupio bo ja właśnie mam w piekarniku frytki :/
    Uwielbiam koktajle z owocami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. życzę Ci powodzenia, ja wciąż nie mogę zmusić się do ćwiczeń :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznij już od dziś, trzymam kciuki za Ciebie!

      Usuń
  17. ja też muszę spiąć tyłek i wziąć się za ćwiczenia i zdrowe odżywianie ;-) podziwiam naprawdę, ja bym chyba nie mogła tak żyć, brawoo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję slicznie;-) a za Ciebie trzymam kciuki!

      Usuń
  18. oo te Twoje jedzonko wygląda przepysznie!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie koktajle :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Zrobiłaś mi smaki na koktajl:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zaczynam od dziś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo,to jest nas coraz więcej, w nas siła! Więc moja droga trzymam kciuki :)

      Usuń
  22. Sałatkę grecką i koktajle kocham! <3

    OdpowiedzUsuń