MASZ PYTANIE? Wyprzedaż szafy

wtorek, 29 marca 2016

ŻAKIET, FALBANKI


 Witajcie Moje kochane:) Mamy wiosnę! Jak Wam minęły Święta? Mi niestety bardzo szybko.. o dziwo, nie przejadłam się, więc jest dobrze! Siłownia nadal jest w moim życiu, mój zapał jest coraz większy, a motywacja jest ogromna! 

Stylizacja na zdjęciu jest stylizacją Świąteczną, pogoda byla fantastyczna więc wykorzystałam to i połączyłam przyjemne z pożytecznym;-)  Sukienka z zakończeniem jeansowej falbanki sprawdziła się nawet do żakietu w kratę! W tej stylizacji postawiłam na elegancję, ale na pewno wstawię post z tą samą stylizacją w połączeniu z białymi conversami!  Co myślicie o tej stylizacji? Piszcie w komentarzach! 
Ściskam Was mocno :*

Ps. Zapraszam do zakładki  'wyprzedaż szafy' może coś znajdziecie dla siebie;-)
























38 komentarzy:

  1. Torebka bardzo mi sie podoba :) idealna na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko ładnie razem ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się ten żakiet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie podobaja mi sie Twoje wlosy - piekne sa! w ogole odwrocily moja uwage od stroju, ale tez jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. torebka w moim ulubionym kolorze <3 super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny zestawik ♡ I jaki sliczny kolorek torebki ;)
    Ps. Przy okazji - obserwuje. Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja *.* Świetny żakiet w kratkę *.*
    Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam i życzę miłej soboty :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ta kiecka! I płaszczyk prześliczny! Osobiście chyba nie połączyłabym ich razem, ale każde z osobna baaaardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super jest ta torebeczka! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiecka baaardzo wpadla w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sukienka jest na sprzedaż :) można zajrzeć do zakłdki 'wyprzedaż szafy'

      Usuń
  11. Super marynarka, bardzo takie lubię <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne stylizacja :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW ! piękna, przed ostatnie zdjęcie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka skradla moje serce <3 p.s Świetne masz włosy :)
    Zapraszam do mnie:
    lady-angelique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny żakiet, chciałabym mieć coś takiego w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna stylizacja :)
    KLIK <--Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się! W szczególności buty są świetne!
    Pozdrawiam, życzę sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji!
    Mój blog☼

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka świetna, uwielbiam takie jaskrawe kolorki :D
    U mnie można znaleźć takie podobne stylizacje ;)
    Także zapraszam Cię do mnie i mam nadzieje że ci się spodobają ;)
    ________________________________
    http://libena-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebka ładnie podkreśla stylizację :D

    zanetatomaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejkuuuu jaka cudowna! Moja koleżanka miała podobną marynarkę, cudo.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super stylizacja !
    Pozdrawiam http://twinstyl.blogspot.com/2016/06/white-shorty.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  23. zestaw świetny, marynarka czad - z chęcią widziałabym ją w swojej szafie!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  24. Żakiet idealny , tez takiego szukam ;)

    http://pattestilo.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń