MASZ PYTANIE? Wyprzedaż szafy

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

PHOTO-REPORT-HOLIDAYS


Kochani, teraz dodam kilka postów z moich wakacji w Turcji. Były to wczasy- leżakowanie, opalanie, i relax! Będąc w Turcji, w ogóle nie myślałam o obowiązkach które na mnie czekają w Polsce czy też rożnego rodzaju wspomnienia(które są  związane z moim krajem), postawiłam  na odprężenie w stu procentach- i.. udało się!  Ten czas bardzo szybko minął.. lecz co dobre szybko się kończy, zdecydowanie zbyt szybko. 
Chciałabym wrócić do pierwszego dnia na zamieszczonych  zdjęciach, pakowanie się, lotnisko i te emocje, że to już dziś, teraz, już..
Wspomniałam Wam również, że warto wybrać się do Turcji z jedną pustą walizką, tak tez zrobiłam i w następnym poście pokażę Wam moje nowe zdobycze ;-)
Czekam na wasze komentarze i za wszystkie z góry bardzo Wam dziękuję.
 Korzystajcie z naszej pięknej Polskiej pogody póki mamy okazję!  
Miłego dnia

















                                                    ESPADRYLE& H&M
                                                    SPODNIE& RESERVED
                                                    BLUZKA& BERSHKA 
                                                     TOREBKA& MOHITO
                                


2 komentarze:

  1. Mega post! Zapraszam do mnie http://tossiia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Samolotem jeszcze nie miałam okazji podróżować, chyba bałabym się :)

    OdpowiedzUsuń