MASZ PYTANIE? Wyprzedaż szafy

środa, 2 września 2015

SUMMER


Uwielbiam kolor miętowy, a to jedna z moich ulubionych sukienek. Jest cieniutka, zwiewna i oczywiście MIĘTOWA, a to jej główny atut. Buty dobrałam bardziej stabilne, na platformie. Z decydowanie w takich czuję się najlepiej. Z racji tego, że moje koturny są białe dobrałam również tego samego koloru zegarek. Bardzo lubię gdy moje dodatki są dobranie kolorystycznie do obuwia,

Coraz bardziej jestem tego świadoma, że niedługo jesięń, a co za tym idzie? Schowanie naszych sukienek głęboko do szafy... nie lubimy tego, oj nie lubimy, prawda? 

Zastanawiam się nad następną stylizacją, sportowa czy elegancka, a wy jak myślicie moje drogie?
Czekam na wasze odpowiedzi!










5 komentarzy:

  1. Cudowna sukienka no i opalenizna.

    Zapraszam serdecznie na mojego niedawno założonego blogaska graficznego. Mam nadzieje, że moje prace Ci się spodobają i może pozostawisz po sobie komentarz, opinie? :)
    http://only-4-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka ;)
    Ja również uwielbiam ten kolor ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń