MASZ PYTANIE? Wyprzedaż szafy

niedziela, 30 sierpnia 2015

SPORTS STYLING

Czasami lubię wskoczyć w sportowe obuwie ..jest to taka odskocznia od mojego codziennego ubioru.  Z butów jestem bardzo zadowolona, gdyż kupiłam je na wakacjach w Turcji przeliczając na polskie za jedyne 70zł. Nike Roshe Run niczym się nie róznią od oryginalnych,jedynie ceną! Jezeli ktoś wybiera się na wakacje do Turcji bądź Egiptu, dziewczyny koniecznie zabierzcie ze sobą pusta walizkę i ruszajcie na Bazary! Ja jestem bardzo zadowolona, bo wiele wiele innych fajnych rzeczy tez kupiłam:) 

Co myślicie o sportowej stylizacji, uważacie, że bardziej do mnie pasuje, niż elegancja którą pokazałam wam w poprzednim poście? Czekam na wasze komentarze:)
A Wam dziewczyny życzę słonecznej i pięknej niedzieli :))








                                                     KOSZULKA&Adidas
                                                      KARDIGAN& H&M
                                                     SPODENKI& Cropp
                                                     TOREBKA& Michael Kors
                                                     ADIDASY& Nike Roshe Run

5 komentarzy:

  1. Pomimo,że nie przepadam za sportowymi stylizacjami ta okazała się boska. Super wyglądasz. :)
    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za kliknięcia w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/firma-dresslink-godna-polecenia.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne masz włosy :) Podobają mi się też buty :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja! Michael Kors <3

    Zapraszam do mnie, serdecznie proponuje obserwacje mojego bloga :) http:teenzoom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Drogie dziewczyny, bardzo wam dziękuję ze motywujące komentarze!

    OdpowiedzUsuń