MASZ PYTANIE? Wyprzedaż szafy

sobota, 14 listopada 2015

Black&white


Witam was cieplutko ;-)
Jak z waszym samopoczuciem? Bo z moim kiepsko.. pogoda za oknem mnie przeraża, jednak jutro mam w planach zakupy, więc rano bez względu na pogodę muszę wstać.. Planuję kupić część  prezentów Świątecznych, bo później ten cały szał zakupowy.. nie lubię tego. Obym tylko wstała z łóżka.. 
A mój strój?
Jak wiecie bardzo lubię zestawienie biel&czerń, Nie zawsze takie kolory muszą prezentować elegancki strój.. Uważam, że biały t-shirt do czarnych spodni zawsze wygląda dobrze. Do całej stylizacji dobrałam sportowe obuwie na platformie, takie 'ala' trampki:) Są one bardzo wygodne, a przede wszystkim wysmuklają nogi. Ramoneska fajnie się sprawdziła do tego stroju, dodała luzu i nadała charakter. Jeżeli chodzi o dodatki to dobrałam tylko zegarek i opaskę. Taka stylizacja nadaje się również na szaloną zabawę ze znajomymi, jak i na miejską wyprawę po zakupy.

Wysyłam Wam buziaki i do następnego, hej! 


















KOSZULKA-SINSAY ;
SPODNIE- ZARA:
KURTKA- ZARA;
BUTY- H&M;
ZEGAREK- ICE WATCH;


2 komentarze:

  1. Cześć. Jako że orientuję się w blogach i sama w tym siedze radziłabym Ci zainwestować w jakiś trochę lepszy sprzęt czyli lustrzanke < na początek wystarczy taka za 1000 zł >. Przyjemniej ogląda się blogi ze zdjęciami dobrymi graficznie i dobrze obrobionymi. Poszukaj jakiś dobrych plenerów a nie takie zwykłe tła. Proszę, nie bierz mojego komentarza uszczypliwie :) chce tylko polecić Ci co zrobić aby Twój blog prężnie się rozwijał :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo za trafne uwagi, pomyślę na pewno aby zainwestować w lepszy aparat :) pozdrawiam ;)

      Usuń